محصولات جدید فارس موتور در راه بازار:
بالاخره فشار ها از سوی راهنمایی و رانندگی و سازمان استاندارد بر روی کارخانجات ساخت موتورسیکلت کارساز شد و موتورسیکلت های جدید انژکتوری در راه بازار هستند ، اگر چه تا قبل از این چند مدل موتورسیکلت با سیستم سوخت رسانی انژکتور تولید شده بود ولی به زودی شاهد خواهیم بود که تمام موتورسیکلتها بصورت انژکتوری وارد بازار. خواهند شد .


شرکت فارس موتور  مهمترین شرکت تولیدی موتورسیکلت در بازار ایران از این قاعده مستثنی نبوده و اقدام به واردات دو مدل تریل بصورت CKD نموده و بزودی اقدام به مونتاژ و عرضه خواهد کرد .
تریل جدید پیشرو در دو تیپ و حجم ۲۰۰ و ۲۵۰ سی سی دارای سیستم سوخت رسانی انژکتور بوده و نکته مهم در  این دو موتورسیکلت استفاده از انژکتور و ECU ساخته شده توسط MIKUNI ژاپن برای مدل ۲۰۰ سی سی و انژکتور و ECU ساخت زیمنس برای مدل ۲۵۰ سی سی می باشد .
تریل ۲۰۰ سی سی ؛


موتورسیکلت تریل پیشرو ۲۰۰ سی سی از محصولات شرکت Qingqi چین می باشد ، Qingqi که نقش تولید موتورسیکلت های با کیفیت با انجین سوزوکی را در چین بر عهده دارد بر روی پلت فرم تریل قدیمی خود بدنه ای جدید و شکیل را طراحی کرده و با استفاده از انجین سوزوکی ۲۰۰ که تا پیش از این بر روی تریل های پیشرو و روان سیکلت نصب گردیده بود کار خود را تکمیل کرده است . سیستم انژکتور و پاچش سوخت ساخت MIKUNI ژاپن عملکرد انجین بصورت قابل ملاحظه ای بالا برده و مصرف سوخت نیز پایین آمده است . پیشرو تریل انژکتوری ۲۰۰ همچنین دارای نمایشگر دیجیتال کیلومتر و نشانگر بنزین شده است و دور موتور بصورت عقربه ای مشابه مدلهای قدیمی عرضه شده است . طراحی بدنه و رنگ آمیزی با کیفیت سبب شده که‌ موتورسیکلت تریل جدید پیشرو یک موتورسیکلت خاص و زیبا شود . فارس موتور تریل ۲۰۰ خود را در ۳ رنگ سفید، آبی و سبز راهی بازار خواهد کرد .


تریل ۲۵۰ سی سی ؛


پیشرو تریل ۲۵۰ انژکتوری در نمای کلی تفاوت ظاهری چندانی با مدل کاربراتوری خود ندارد ولی در نگاه نزدیک تر با تغییر در کاور های روی باک و زیر زین مواجه خواهید شد . کیلومتر شمار مشابه تریل ۲۰۰ انژکتوری دیجیتال گشته و نشانگر بنزین افزوده شده است . همچنین سایز تایرها نسبت به مدل کاربراتوری از ۱۷ اینچ به ۱۸ اینچ در عقب و ۲۱ اینچ در جلو تغییر کرده است . بهترین مزیت تریل ۲۵۰ جدید پیشرو سیستم پاچش سوخت و جرقه زنی زیمنس می باشد که‌ عملکرد بهتر انجین ، کاهش مصرف سوخت و افزایش چشمگیر شتاب را شاهد خواهید بود .
بدون شک اگر قصد خرید موتورسیکلت تریل را دارید یکی از مطمئن ترین انتخاب ها تریل های جدید پیشرو خواهد بود .

پیشرو تریل 250 در چهار رنگ سفید ,  سبز , مشکی و مشکی مات عرضه خواهد شد و معرفی کامل این موتورسیکلت ها بهمراه مشخصات فنی کامل به زودی در بخش محصولات فارس موتور قرار خواهد گرفت .

نظرات کاربران :