موتورسیکلت باجاج آر اس 200 سی سی

BAJAJ RS200CC

موتورسیکلت باجاج آر اس 200 BAJAJ PULS R S 200CC  توسط کمپانی بزرگ  باجاج هندوستان طراحی و ساخته شده وتوسط گروه صنعتی فارس موتور بصورت Ckd وارد و مونتاژ شده است.

 

موتورسیکلت باجاج آر اس 200 BAJAJ PULS R S 200CC در حقیقت مدل فیس لیفت و ارتقاع یافته موتورسیکلت باجاج ان اس  200 BAJAJ PULS NS 200CC می باشد و با استفاده از فلاپ های جلو و اسپایلر ها به مدل ریسینگ مبدل گشته است.

سیستم انجین چهار سوپاپ ،گیر بکس 6 دنده ، دارای سه شمع جرقه زنی و.خنک کننده مایع و سیستم سوخت پاشی انژکتور نوید انجین بی صدا و نرم و پر شتاب را به شما می دهد.

طراحی زیبای بدنه و کیلومتر دیجیتال ،رنگ آمیزی زیبا و با کیفیت باعث شده که این موتورسیکت به سرعت جای خود را دربازار باز کند.

سیستم فنر بندی این موتورسیکلت بصورت تلسکوپی در جلو و تک فنر دارای تنظیم قدرت ارتعاش عملکرد خوب و راحتی  را در  رانندگی ، عبور از پیچها و ترمز گیری  و عبور از دست انداز های خیابان  بوجود آورده است.

از نقاط قوت موتورسیکلت باجاج آر اس 200 BAJAJ PULS R S 200CC مصرف سوخت پایین آن می باشد که یکی از اصلی ترین اولویت ها در انتخاب موتورسیکت می باشد.

 

شرکت فارس موتور با ارایه گارانتی یکماه یا هزار کیلومتر ضمانت خرید این موتور سیکلت را تعهد نموده است. هر چند گارانتی هزار کیلومتر بسیار ناچیز به نظر می رسد ولی در صورت آب بندی صحیح،اشکالات ساخت در هزار کیلومتر قابل رویت خواهد بود. استفاده از چراغ جلو های دارای لنز محدب دویل هالوژن با قابلیت نصب زنون میدان دید بسیار وسیعی در شب و تونل ها به شما ارایه خواهد کرد.

سیستم ترمز تک دیسک در جلو و تک دیسک در عقب ساخت شرکت برمبو هند اطمینان ترمیزگیری سریع و امن در سرعت بالا و واکنش های سریع به وجود آورده است.

با وجوداین استفاده از تایر های ام آر اف ساخت هند با درصد رابر پایین استفاده از سیستم ترمز در سطوح لغزنده و پیچها را خطرناک کرده است.

از نقاط ضعف موتورسیکلت باجاج ان اس 200 BAJAJ PULS R S 200CC شاتون این موتورسیکلت می باشد درصورت فشار بیش از حد به موتور شما را به دردسر خواهد انداخت. پس با رانندگی معقول استفاده بهینه از این وسیله نقلیه رابرای خود رقم بزنید.

وب سایت موتور گمرک استفاده از تایر های  با کیفیت و سایز بالاتر  را توصیه می کند.

به خاطر داشته باشید استفاده از کلاه ایمنی ضامن سلامتی شما می باشد.

 

 

نظرات کاربران :